вівторок, 30 серпня 2016 р.

591 - 0

Ви вже здогадались, правда? Скільки переглядів і скільки учасників.

Але є і новий курс. Про це далі.

Один знайомий, поважна і досвідчена людина, дав можливо дуже корисну пораду. На мої слова про те, що ніхто не долучається до участі в проекті, сказав, що не там я шукаю. І дав перелік адрес, де справи підуть зовсім інакше. Люблю конструктивні поради, це ж дороговказ. То вперед.

Ось ці адреси:



Виявилось, що зайти на ті адреси дуже легко, бо то Фейсбук групи (і сторінка). Ну чудово. І щоб виглядало все в нас якось по-діловому, конкретно, я всім тим групам надав і тут по сторінці, щоб вони були у рівному становищі у порівнянні з тими, до кого я звертався спочатку.

Я не хочу заглиблюватись, але не можна не помітити, що в нас утворились дві хвилі авторів чи активістів. Тобто людей, що не тільки читали, а ще й написали про свої враження. Стривайте, так на тих сторінках для авторів другої хвилі - там щось є? Ні, зараз там нічого нема. Але покладаючись на думку мого знайомого я очікую, що так буде недовго, кожна з тих груп якось відреагує, дійде якогось рішення, здійснить якісь кроки. А які в нас кроки: прочитати й про те розказати. Просто? Як вже всі побачили, не завжди.





Немає коментарів:

Дописати коментар