пʼятницю, 23 вересня 2016 р.

980 - 0

Так, вже тисяча близенько, а відгуку нема.

Сайт побачили 980 людей і жоден не захотів долучитись.  

Третя хвиля теж не спрацювала...
Вона була виконана в такій технології: я звертався до знайомих в приваті з таким листом:

Добрий день, шановні колеги.
Дозвольте звернутись до вас з проханням про допомогу в аналізі перебігу одного проекту, на який ви, можливо, звернули увагу раніше: http://as-ybrh.blogspot.com/2016/09/848-0.html
Як можна пересвідчитись, не вдається залучити жодного учасника читацької е-конференції, хоч коли я справу започатковував, вона здавалась дуже легкою і, так би мовити, самозапалюваною. Не так сталося. От про це я і хочу у вас запитати: чому?
Як практик я не занурююсь у філософію чи соціальну психологію явища – то не моя сфера. Я виокремлюю три ключові параметри проекту: мета, формат інформаційної бази, процедура залучення. І принаймні один з трьох, а може й два чи три, потребують коригування. А може є ще четвертий і п’ятий, на які я не звертаю уваги? Зрозуміло, що ваш погляд на справу буде відмінним від мого, тому я сподіваюсь, що ви саме виходячи зі свого фаху і досвіду побачите те, чого я не помічаю. Така собі "поміч зали" чи імпровізована експертна рада.
Але, "щоб два рази не вставати", хочу поділитись своїми міркуваннями з цього питання і, можливо, одержати від вас крім корисних порад ще й практичну допомогу.
Я хочу спробувати змінити формат звернення, замінюючи його з публічного, широкого на персональний. Мені треба знайти людину (поки що одну), молоду, енергійну, зацікавлену в тому, щоб навчитись працювати модератором, але не програміста, а гуманітарія… Ну, не буду далі розвивати той перелік, вже цілком виразно постав перед нами студент, аспірант, волонтер, яких ви, безперечно, багато коло себе бачите. Він чи вона не відгукнулись на мою пропозицію, коли побачили її в режимі публічному. Тепер я б хотів спробувати, як це можливо, за вашої допомоги, спираючись на ваш авторитет в його очах перейти до персонального звернення.
Йдеться про те, щоб на базі якогось університету, кафедри чи громадської організації запустити осередок е-конференції.
Ось він, той осередок у вигляді шаблону: http://as-ybrh1.blogspot.com/p/blog-page.html
Тут докладніше про те, як може виглядати послідовність запуску, але це тільки пропозиція, можна, звісно, змінити так, як це буде зручно: http://as-ybrh.blogspot.com/2016/08/blog-post_24.html
Спасибі, що знайшли час прочитати – з нетерпінням буду чекати відповіді. З повагою В.Петриченко

Було з десяток звернень, в кожному по двоє-троє людей, що об'єднані загальним фахом чи іншою ознакою, здебільшого добре між собою знайомі. Як можна зрозуміти, звертався я до людей поважних, авторитетних, таких, що займають відповідне становище у суспільстві. Хтось просто не схотів розмовляти і вийшов з діалогу, хтось взагалі не відповів, але є і позитив, хоча поки у вигляді обіцянок в майбутньому щось придумати на підтримку. Ну, такі от підсумки третьої хвилі.

Далі буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар